Blog

Cseresznyés áfonyaturmix 5 változatban

Cseresznye

Egy marék cseresznyének (100 g) energiatartalma 65-70 Kcal. Alig van benne zsír (0,3 g) és fehérje, viszont 13 gramm szénhidrátot és 1,3 gramm növényi rostot tartalmaz. Természetesen a gyümölcscukor tartalom függ a gyümölcs érettségétől. Kiváló A-vitamin, C-vitamin, valamint B1-, B2-, B6- vitamin forrás. Ásványi anyagok és nyomelemek tekintetében nem elhanyagolható foszfor, kalcium, nátrium, kobalt, kálium és vas tartalma. Összetétele miatt kedvezően hat a fogak és csontok fejlődésére, egészségére, ideális csemege a fejlődő, csontosodó gyermekszervezetnek. Gyulladásgátló, fájdalomcsillapító hatása megfelelő hörgőpanaszok és náthás panaszok enyhítésére.

Áfonya

Legfontosabb összetevői az antioxidánsok. A fekete áfonya antocián tartalma serkenti a kollagénszintézist, ami a bőr egészségét támogatja. Antibakteriális és keringést serkentő hatásuk is van. Serkentik az immunrendszeri védekezést. Az antocián szabadgyökfogó hatása miatt szemvédő. A szervezet minden pontján serkenti a kapilláris erek vérellátását.


Cseresznyés áfonyaturmix

150 g kék áfonya

100 g magozott cseresznye

200 ml 100 százalékos acailé

150 g natúr joghurt

1 evőkanál zabpehely

fél teáskanál vanília kivonat


Cseresznyés áfonyaturmix aszalt szilvalével: Hagyjuk ki az acailét és helyettesítsük aszaltszilva-lével.

Csokoládés-cseresznyés áfonyaturmix lenmaggal: Adjunk 2 teáskanál nyers kakaóport és egy evőkanál őrölt lenmagot a turmixgépbe a többi hozzávalóhoz.

Cseresznyés-kék áfonyás turmix fehérjeporral és guaranával: Hagyjuk ki a zabpelyhet és adjunk hozzá 2 teáskanál fehérjeport, valamint fél teáskanál guaranaport.

Cseresznyés-kék áfonyás turmix kókusszal: Hagyjuk ki a joghurtot és helyettesítsük kókuszjoghurttal vagy kókusztejjel, majd adjunk hozzá 2 evőkanál édesítetlen kókuszpelyhet.


Rendelhető mintaétrendek online vagy személyes konzultációval Szegeden: 

http://szabo93bence.hu/szemelyre-szabott-etrend


© Szabó Bence - Minden jog fenntartva
Weboldal: