Blog

Étkezések ajánlott elosztása

Az alvás ideje alatt a szervezet hosszú ideig nem jut tápanyaghoz, így a megfelelő reggeli kimondottan fontos a fittség megőrzéséhez.

tovább »


Ajánlott napi folyadékbevitel

Az emberek többsége nem iszik elegendő folyadékot. Testünk több mint 60%-a víz, amely nem rendelkezik folyadékraktárral, így minden nap gondoskodnunk kell a megfelelő folyadékpótlásról.

tovább »


Cseresznyés áfonyaturmix 5 változatban

A fekete áfonya antocián tartalma serkenti a kollagénszintézist, ami a bőr egészségét támogatja. Antibakteriális és keringést serkentő hatásuk is van. Serkentik az immunrendszeri védekezést. Az antocián szabadgyökfogó hatása miatt szemvédő. A szervezet minden pontján serkenti a kapilláris erek vérellátását.

tovább »


Zöldség- és gyümölcslé házilag

A nyers alapanyagokból készített ivólevek fogyasztásának számtalan kedvező élettani hatása van. A készítés során megmarad a vitaminok, ásványi anyagok, enzimek és növényi vegyületek jelentős része, ami a főzés során általában lebomlik a hő hatására.

tovább »



© Szabó Bence - Minden jog fenntartva
Weboldal: